0
Indkøbskurv : 0,00 kr

Din indkøbskurv er tom.

Subtotal: 0,00 kr

 Ofte stillede spørgsmål

 

Bestilling:

- Jeg er ny kunde - Hvordan bestiller jeg?
- Har I et katalog?
- Kan man kun handle online hos Jer?

Varer:

- Jeg mangler information omkring en vare, hvad gør jeg?
- Der mangler en farve/størrelse på jeres hjemmeside, hvad gør jeg?

Fragt:

- Hvad koster fragten?
- Kan jeg selv hente mine varer?
- Hvor lang er leveringstiden?
- Kan I få posten til at lægge pakken et aftalt sted?

Betaling:

- Hvordan kan jeg betale?
- Hvornår trækker i pengene?

Efter modtagelse:

- Jeg har modtaget en vare der er i stykker
- Jeg ønsker at returnere en vare
- Der mangler noget i min ordre

 

-----------------------------------------------------------

Bestilling:

 

Jeg er ny kunde - Hvordan bestiller jeg?

Når du valgt de varer du ønsker at bestille og du har lagt dem i din indkøbskurv, trykker du på "Gå til bestilling".
Herefter skal du vælge om du ønsker at bestille som Gæst eller oprette en konto hos os. Når du har valgt dette skal du følge guiden og indtaste de nødvendige oplysninger, samt vælge levering og betalingsmetode.

 

Har I et katalog? 

Nej, det har vi desværre ikke. Vi har en del kataloger fra vores leverandører og disse bliver ofte sendt med i pakken når du bestiller.

 

Kan man kun handle online hos Jer?

Nej, vi har også en fysisk butik på Jeppe Skovgaards Vej 13 i Varde. Her finder du et stort udvalg af cykler og cykeludstyr. Priserne på cykler er ens i vores butik og netbutik.
Priserne på vores cykeludstyr kan variere fra netbutiken til vores butik i Varde. Der kan være penge at spare ved at handle online!

Til toppen

Varer:

Jeg mangler information omkring en vare, hvad gør jeg? 

Vi forsøger hele tiden at gøre vores billeder og tekster bedre, men skulle der opstå noget hvor du er i tvivl, er du altid velkommen til at kontakte os pr mail: dr@bikein.dk. Så kan vi besvare alle dine spørgsmål.

 

Der mangler en farve/størrelse på Jeres hjemmeside, hvad gør jeg?

Vi forsøger at holde vores hjemmeside mest mulig opdateret men skulle der være kommet nye produkter eller størrelser. Kan du ikke finde den farve/størrelse du mangler på vores hjemmeside, er du velkommen til at kontakte os på telefon: 75 22 14 17 eller pr mail dr@bikein.dk. Vi kan undersøge om det er noget vi kan skaffe og vi kan lægge det ind på hjemmesiden så du kan afgive din bestilling.

Til toppen

Fragt:

Hvad koster fragten?

Fragten koster 50 kroner med omdeling, 39 kroner uden omdeling og 49 kroner til erhvervsadresser. Privatpakker sendes med Post Danmark. Vi sender stortset altid dine vare som en forsikret pakker, hvilket betyder at du får et track-and-trace nummer pakken er afsendt. Køber du for over 800 kr får du dine vare leveret ganske gratis.

 

Kan jeg selv afhente mine varer?

Ja, det kan du. Når du bestiller vælger du blot "Afhentning" når du skal vælge fragt i bestillingen. Derefter kan ordren afhentes den efterfølgende hverdag. Ved restordre vil du blive kontaktet via mail - så tjek din mail ind afhentning.

 

Hvor lang leveringstid er der?

Vi har en del vare på vores lager og andre kan vi skaffe fra dag til dag. Vi har sat en forventet leveringstid på 1-5 dage da lagervare vil blive afsendt samme dag og ikke lagervare vil blive bestilt hjem og sendt 1-2 dage senere. Skulle der være længere leveringstid vil du blive kontaktet omkring forventet leveringstid.
Har du en hasteordre kan du kontakte os via Livesupport, mail, kontaktformular eller telefon for at forhøre dig om leveringstid.

 

Kan I få posten til at lægge pakken et aftalt sted?

For at Post Danmark kan lægge en pakke hos dig når du ikke er hjemme, skal du tilmelde dig flexlevering hos Post Danmark.

Til toppen

Betaling:

Hvordan kan jeg betale?

Hos os kan du betale med betalingskort og bankoverførsel. Vi tager imod de fleste betalingskort som Dankort, Visa-Dankort, VisaElectron, Mastercard og mange flere. Ved betaling med betalingskort kan vi håndtere din ordre meget hurtigere.
Ved bankoverførsel sender vi først din ordre når vi har registreret din betaling - Forvent derfor lidt længere leveringstid.
Vare bestilt online bliver først udleveret når vi har registeret en betaling. Bemærk derfor at vi først kan se pengene dagen efter du har lavet en bankoverførsel.

 

Hvornår hæver I pengene?

Når du betaler med betalingskort vil pengene ikke blive hævet med det samme. Vi beder først Nets (Tidligere PBS) om at hæve pengene når fragtmanden har afhentet din pakke. Loven siger at man først må hæve pengene når pakken er overgivet til fragtmanden og vi følger selvfølgelig reglerne.

Til toppen

Efter modtagelse:

Jeg har modtaget en vare der er i stykker. 

Skulle det ske at der er sket skade på de vare du har bestilt bedes du kontakte os på 75 22 14 17 eller via mail på dr@bikein.dk. Vi får et overblik over hvad der er i stykker og hvordan vi får sendt nogle nye vare og hvad der skal ske med de vare der er i stykker. I nogle tilfælde ønsker vi den beskadiget vare retur.

 

Jeg ønsker at returnere en vare?

Har du bestilt en vare som du ikke ønsker alligevel kan du returnere den til os. Du bedes dog først kontakte os og aftale det med os. Når vi har modtaget varen retur vil vi tilbageføre pengene til det kontonr du oplyser os om. Send aldrig en vare retur uden at aftale med os først.

 

Der mangler noget i min ordre?

I tilfælde af at der mangler noget i den ordre bedes du tage kontakt til os via telefon: 75 22 14 17 eller mail dr@bikein.dk. Der kan vi finde ud af hvad der mangles så vi kan sende det til dig.

Til toppen

 

Har du yderlige spørgsmål er du velkommen til at kontakte os via telefon: 75 22 14 17 eller pr mail info@bikein.dk